verze pro tisk

Nová auta na splátky. Co zajímavého nás čeká?

20. červen 2013

Akce a novinky některých automobilek, pokud se rozhodnete pro úvěr na auto.

Reklama

Malým ohlédnutím za rokem 2012, tedy alespoň statisticky, musíme potvrdit velkou oblibu úvěrů, chceme-li si pořídit auto na splátky. Nebankovní společnosti totiž vyplatily na financování osobních aut přes třicet miliard korun.

Je to necelá polovina všech prodaných nových vozidel. I jednotlivý zástupci tzv. značkového financování se chlubí tím, že je u nich financováno třicet až padesát procent nových aut.

Může za to hned několik faktorů.

Naše potřeba vlastnit věci spotřebního charakteru se pomalu vytrácí (mluvíme o době, kdy auto na splátky nemohlo být opravdu Vaše) a auto se naopak věcí spotřební dávno stalo.

Podstatně se změnilo úročení smluv nebo sazby pojištění, které jsou na velmi nízké úrovni a nesmíme zapomínat na širokou škálu dalších služeb a jednorázových akcí.

V loňském roce významně narostla obliba leasingu a úvěrů mezi soukromými osobami.

Podívejme se krátce na akční nabídky těch nejlepších

Jedničkou na trhu značkového financování je u nás společnost Škofin, která nabízí některé modely s dvaceti tisícovou slevou, pokud odjedete s tímto autem na splátky a přidá Vám i tříleté pojištění zdarma. Neplatíte ani poplatek za sepsání a ukončení smlouvy.

Na druhém místě je společnost Volkswagen Finance a její kredit dvacet pět tisíc korun, který můžete využít buď jako slevu na auto nebo nákup příslušenství, výbavy či záruky. Splátky na auto jsou s garancí nejnižší ceny a opět bez poplatků.

Třetí místo si drží automobilka Hyundai, která při využití jejich financování láká klienty na spojení povinného ručení a havarijního pojištění s nulovou spoluúčastí při dopravní nehodě.

Z dalších značek bychom rádi zmínili pouze nejhorší a nejlepší nabídku financování (tedy alespoň podle nás). A světe div se, obě kritéria splnila jedna automobilka.

Auto na splátky - výhodná nabídka  značky Citroen

Trefa do černého: Kdo z nás by nechtěl splácet auto a nepřeplatit ani korunu, takže za trefu považujeme nulové navýšení při financování značky Citroen. Škoda jen, že se týká pouze luxusní řady vozů DS.

Populární akce u auta na splátky s názvem cashback, má svoje nedostatky. Vrácené peníze ve výsledku zaplatí klient.

Mimo terč: Tak bychom nazvali monstrózní akci s názvem Cashback. Koupíte-li si auto na splátky v této akci, bude vám vráceno 140 -180.000,- korun v hotovosti podle kategorie vozu. Tak mluví reklama.

A realita? Vyberete-li si malý vůz za 270.000,- Kč a uplatníte-li akci Cashback, cena tohoto vozu se rázem vyhoupne na 400.000,- Kč. Po započtení akontace, splátek včetně úroků a poplatku za uzavření smlouvy, i po vrácení 140.000,- Kč dojdeme k tříletému přeplatku přibližně sto tisíc korun. To, že je v této ceně i pojištění vozidla po celou dobu splácení, je jen malou útěchou.

Linkuj.cz!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Autor: Marek Matějka

Autor píše pro portál www.rajleasingu.cz

Přidat komentář

[Nahoru ↑]

Čtěte také...

Na splátky s Home Creditem

Na splátky s Home Creditem

Společnost Home Credit zná pravděpodobně každý. Často jejich logo můžeme vidět na dveřích různých obchodů, kde poskytují splátkový prodej. Ano, Home Credit je především většině lidí znám jako splátková společnost. Pojďme se podívat, jak je s nimi nákup na splátky jednoduchý.

Energii uspoří i nová lednice

Energii uspoří i nová lednice

Nevěřícně sledujete vaše vyúčtování za energie, a nechápete, kde se ta vysoká čísla vzala? Věřte, že za nimi mohou stát vaše staré spotřebiče. Jedním z největších žroutů elektrické energie v domácnosti je lednička. A zvláště pak ta, která je několik let stará. Koupí nové úsporné lednice můžete své n…

Financujte auto s GE Money Bank

Financujte auto s GE Money Bank

Potřebujete si pořídit nový vůz, ale víte, že hotovost na něj k dispozici nemáte? Budete muset tedy auto pořizovat na splátky? Uvažujete na leasingem nebo spotřebitelským úvěrem? Pak vyzkoušejte speciální úvěr autoCredit od GE Money Bank.

Jak napsat newsletter, který zaujme?

Jak napsat newsletter, který zaujme?

Newsletter zná každý, většina má denně plnou mailovou schránku právě kvůli těmto zprávám. Mnoho z nich je ovšem označeno za spam, a tak si jej cílový zákazník nikdy neotevře. Existuje několik druhů newsletterů, vy musíte napsat ten správný, abyste zakázníka nejen oslovili, ale doslova přitáhli.







Srovnání cen energií