Internetové recenze: Dá se jim věřit?
30. červen 2014 ReklamaVětšina lidí si před nákupem na internetu daný e-shop proklepne pomocí různých internetových recenzí od spokojených či nespokojených zákazníků. Ovšem ne všechny recenze mohou být 100% pravdivé.
Recenze může být podvod
Recenzí je plný internet, jak ale poznat čemu věřit a co je naopak podvod? Je všeobecně známé, že recenzi může napsat každý. Což v praxi znamená, že pokud někdo potřebuje přilákat zákazníky, tak může obepisovat různé stránky s tím, jak je se zbožím z daného obchodu spokojen. Dokonce si může nechat napsat recenzi na objednávku.
Existují samozřejmě také pravdivé recenze. Takovou recenzi můžete napsat až po nákupu daného zboží a prodejce můžete ohodnotit hvězdičkami či jiným symbolem.
Mnoho lidí recenzím nevěří, jelikož si nejsou jistí, zda se jedná o opravdovou zkušenost zákazníka či podvod. Ti ani recenze nečtou a nevyhledávají, daný produkt si prostě koupí. Pak je ale další skupina lidí a ta naopak dá hlavně na negativní recenze a ve všem hledá nejdříve zápory.
Jak se chovat k zákazníkovi?
Každý e-shop by se měl k zákazníkovi za jakékoliv situace chovat slušně. I když vás klient vytočí sebevíc, nemůžete nechat volný průchod svým emocím, ale musíte se chovat zdvořile.
Pokud budete problémové situace řešit rychle a klidně, dočkáte se pozitivní recenze. Jestliže se naopak necháte unést, budete se divit, jak špatná recenze může poškodit menší podnik.
Pište recenze, abyste pomohli dalším lidem při nákupu. I když někteří recenzím nedůvěřují, jiní by si bez ní nekoupili ani ponožku. Věnujte proto svůj čas vyplnění formuláře či sepsání pár vět.
Hodnocení
Hodnocení: 1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Autor: Jiří Vencl
Autor se aktivně věnuje tradingu, zajímá se podnikání na internetu, investice a obchodování na burze. Vede magazín TradePortal.cz, jehož cílem je přiblížení tohoto druhy výdělku široké veřejnosti. Kontaktovat jej můžete skrze Google+
[Nahoru ↑]