
TZ: Realitní společnost, která spadá pod Českou spořitelnu, expanduje novými franšízami
19. září 2013Realitní společnost České spořitelny (RSČS) úspěšně rozšiřuje síť svých franšízových poboček. Za uplynulých 16 měsíců otevřela 23 nových franšíz.
ReklamaAktuálně otevřené pobočky
Naposledy přibyly pobočky v Praze – východ, v Praze 4
a v Brně. V současné době celá síť RSČS zahrnuje 35 franšíz a pokrývá většinu území České republiky. Toto číslo však neznamená, že by RSČS otevírání nových franšízových poboček zastavila. Do konce roku plánuje RSČS otevřít dalších 5 poboček.
„Naším cílem je síť realitních kanceláří pod značkou RSČS dále rozšiřovat a mít pobočku v každém větším českém městě. Většinu území již pokrýváme, nyní intenzivně pracujeme na získání partnera pro Severočeský a Olomoucký kraj. Zájem zapojit se do naší sítě je mezi makléři a obchodníky velký. My si však své partnery vždy pečlivě vybíráme, abychom klientům garantovali ten nejkvalitnější a zcela profesionální servis,“ uvádí předseda představenstva RSČS Martin Němeček.
Co přináší síť realitních kanceláří klientům
Síť realitních kanceláří RSČS přináší klientům podstatnou výhodu v podobě podpory silného bankovního domu. Může jim tak nabídnout například snadné vyřízení hypotéky, profesionální poradenství v oblasti financování koupě či rekonstrukce nemovitosti, často i kancelář RSČS přímo v pobočce České spořitelny.
Díky rozsáhlému pokrytí území a spolupráci všech partnerů ve franšízové síti získá klient úsporu času a cestování. Když chce koupit, prodat či pronajmout nemovitost, která je však vzdálená od místa jeho pobytu, může se obrátit na místní franšízu RSČS. Ta jeho požadavek vyřídí ve spolupráci s partnerem přímo v lokalitě, kde se daná nemovitost nachází.
Důvěryhodnost, jistotu a profesionalitu, které jsou pro klienty velmi důležité, RSČS doplňuje nabídkou komplexních služeb.
„Nejsme jen prodejcem nemovitostí, který na svůj web mechanicky umisťuje nabídky bez kvalitních podkladů. Pracujeme zejména s kvalifikovanou poptávkou, kdy se snažíme nabídku a poptávku vhodně spárovat a najít pro zákazníky řešení, které by nejlépe odpovídalo jejich představám. Vždy chceme být našim klientům solidním partnerem, který pro ně poctivě a profesionálně zrealizuje realitní obchod, poskytne jim veškerý servis a odborné poradenství.
Naším cílem není konkurovat největším franšízám, ale stát se realitní kanceláří první volby. To znamená být první, na koho se klient obrátí, když potřebuje najít řešení pro svůj konkrétní požadavek v oblasti nemovitostí,“ upřesňuje Martin Němeček.
Účast na veletrhu ForArch 2013
Realitní společnost České spořitelny se i letos prostřednictvím svých franšízových partnerů účastní mezinárodního veletrhu ForArch 2013, který se koná 17. až 21. září na výstavišti PVA EXPO v Praze - Letňanech.
Zástupci jednotlivých poboček především z Prahy a středních Čech zde poskytují komplexní informace související s prodejem, pronájmem nebo koupí nemovitosti a představují aktuální nabídku nemovitostí a developerských projektů.
Tisková zpráva Crest Communications, a.s
Autor: Roman Beneš
Autor se dlouhodobě věnuje publikační činnosti v oblasti financí, moderního bydlení a zahrady. Pravidelně přispívá na weby, které se věnují tématice bydlení a financí. Kontaktovat ho můžete na Google+
[Nahoru ↑]