Internetové bankovnictví české pošty
23. prosinec 2013Češi využívají internetového bankovnictví nejčastěji u české pošty. Jak si tohoto prvenství váží samotná Česká pošta a nabízí svým klientům maximum? Proč zůstat, případně nezůstat právě zde a co vše internetové bankovnictví nabízí.
ReklamaPrvenství, respektive největší počet zákazníků nemusí znamenat nejpokročilejší technologie a maximum pro zákazníka. Z těchto důvodů se podíváme právě na internetové bankovnictví české pošty. Dostanete maximum?
Internetové bankovnictví
Celková úroveň internetového bankovnictví je v České republice na dobré úrovni. Až na drobné odchylky nabízejí všechny banky poměrně podobný princip i funkce a ani zde se od standardu neodchylujeme. Dostatečné zabezpečení a snadná manipulace s účtem je základem. Vše je intuitivní a problém mít nebudete.
Internetového bankovnictví zažilo několik investic, díky kterým patřičně omládlo. Za tyto investice dáváme pochvalu, ale nutno říci, že se jednalo o nutné vylepšení k udržení kroku s trhem.
Smartbanking
Když internetové bankovnictví, tak smartbanking. Jedná se o aplikaci do chytrých telefonů s iOS, Android nebo Windows Phone. Bankovnictví v mobilu je navíc plně funkční a v reálném životě využitelné. Ušetří vám mnoho času a případně i starostí.
Funkčnost a použitelnost se zdají být základním symbolem bankovnictví v mobilu. Bohužel tomu tak není a mnoho konkurenčních společností nabízí podobnou službu, která neuspokojí, jako smart banking od české pošty.
Internetové bankovnictví české pošty vás v zadávání příkazů a podobně nepřekvapí a ani konkurenčně nijak nevyčnívá. Ovšem potěší vám drobnostmi, jako je například bankovnictví v mobilu.
Hodnocení
Hodnocení: 1 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Autor: Jiří Vencl
Autor se aktivně věnuje tradingu, zajímá se podnikání na internetu, investice a obchodování na burze. Vede magazín TradePortal.cz, jehož cílem je přiblížení tohoto druhy výdělku široké veřejnosti. Kontaktovat jej můžete skrze Google+
[Nahoru ↑]