
Jak napsat newsletter, který zaujme?
25. červenec 2014Newsletter zná každý, většina má denně plnou mailovou schránku právě kvůli těmto zprávám. Mnoho z nich je ovšem označeno za spam, a tak si jej cílový zákazník nikdy neotevře. Existuje několik druhů newsletterů, vy musíte napsat ten správný, abyste zakázníka nejen oslovili, ale doslova přitáhli.
Newsletter lidé stejně nečtou
To je asi klasická věta, kterou si řeknete, když se budete rozhodovat, zda tento reklamní nástroj zařadit do vašeho marketingu či nikoliv. Často se pak na základě této domněnky můžete rozhodnout špatně a přijít o velmi účinnou reklamu.
Není totiž pravda, že všechny newslettery letí hned do spamu. Některé lidé čtou či na ně dokonce čekají. Záleží samozřejmě na tom, od jakého obchodu newsletter přichází a jak často. Pokud budete zákazníkům každý den posílat nabídky, které jsou o ničem, tak si můžete být jisti, že je číst nebudou.
Jak vytvořit poutavý newsletter?
Posílejte zákaznikům opravdové akce, které je zaujmou na první pohled. Využít můžete různých slevových kódů či dárků. Lidé si rychle zvyknout na to, že ve vašem newsletteru je čeká něco opravdu zajímavého a přínosného.
Zapomeňte na nudný leták, kde bude mnoho produktů. Vyberte si pro každé období jen určitou rodinu produktů, kterou můžete představit pomocí akce zákazníkům.
Vsaďte na barvy, důležité věci zvýrazněte. Ale dejte pozor, abyste newsletter moc nepřeplácali, měl by být decentní a sympatický.
Důležitá je také četnost zasílání newsletteru. Je dobré jej posílat ve větším časovém rozmezí, ale plný akcí a lákadel. Sami si musíte uvědomit, jak vás obtežuje pravidelné mazání nevyžádané pošty.
Hodnocení
Hodnocení: 1 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Autor: Jiří Vencl
Autor se aktivně věnuje tradingu, zajímá se podnikání na internetu, investice a obchodování na burze. Vede magazín TradePortal.cz, jehož cílem je přiblížení tohoto druhy výdělku široké veřejnosti. Kontaktovat jej můžete skrze Google+
[Nahoru ↑]