verze pro tisk

Správná komunikace se zákazníky na Facebooku

10. červenec 2014

Mnoho lidí používá ke své komunikaci Facebook. Své o tom ví také podnikatelé a je skoro hřích nevytvořit vaší firmě či obchodu stránku na Facebooku. Proč? Lidé tam rádi sledují novinky a příspěvky, které vkládáte.

Příspěvky uvidí všichni

Nezapomínejte na to, že klienti rádi komunikují po Facebooku, jelikož je to rychlé a jednoduché. Jejich názor navíc uvidí všichni, kterým se vaše stránka líbí. Je proto důležité, abyste na veškeré příspěvky reagovali adekvátně.

Zapomeňte na vulgaritu a hlavně nedělejte ze zákazníka blbce, i když je jeho dotaz hloupý nebo připomínka není pravdivá, tak musíte reagovat s chladnou hlavou. To nejhorší, co můžete udělat, je pustit se do zákazníka.

Neustále musíte myslet na to, že vaši diskuzi si všichni přečtou. Potenciální klient si pak o vás udělá obrázek. Nemyslete si, že lidé komentáře pod příspěvky nečtou. Většina z nich zabrousí právě do této sekce a zkoumá, jak jsou s vašimi službami ostatní spokojeni.

Jak správně reagovat?

Základem je, že byste měli odpovědět každému a to i tomu, kdo je s vaším produktem spokojen a chválí ho. Musíte projevit svůj zájem o zákazníka. Na pozitivní ohlasy se odpovídá samo, horší to je, když si někdo stěžuje.

Pokud jste udělali chybu vy, tak je na místě nabídnout nějakou výhodu pro zákazníka (např. slevu na další nákup) a samozřejmě se omluvit. V případě dotazů k produktům, na které sami neznáte odpověď, projevte zájem a napište dodavateli. Poté nezapomeňte zákazníka informovat.

Napsal vám nějaký zákazník stížnost? Omluvte se a slibte nápravu. V komentářích se s ním nehádejte a hlavně vlákno nemažte. Ostatní jej sice neuvidí, ale ten, kdo jej napsal, může poté dělat zle.

Linkuj.cz!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Autor: Jiří Vencl

Autor se aktivně věnuje tradingu, zajímá se podnikání na internetu, investice a obchodování na burze. Vede magazín TradePortal.cz, jehož cílem je přiblížení tohoto druhy výdělku široké veřejnosti. Kontaktovat jej můžete skrze Google+

Přidat komentář

[Nahoru ↑]

Čtěte také...

Správná komunikace se zákazníky na Facebooku

Správná komunikace se zákazníky na Facebooku

Mnoho lidí používá ke své komunikaci Facebook. Své o tom vědí také podnikatelé a je skoro hřích nevytvořit vaší firmě či obchodu stránku na Facebooku. Proč? Lidé tam rádi sledují novinky a příspěvky, které vkládáte.

Vlastníte e-shop? Nezapomínejte na komunikaci se zákazníky

Vlastníte e-shop? Nezapomínejte na komunikaci se zákazníky

E-shopy z pochopitelných důvodů většinou nemohou se zákazníky komunikovat osobně. Je potřeba na ně tedy zapůsobit jinak. Klienti jsou nároční a je důležité vyhovět všem jejich potřebám. Komunikační prostředky by proto měli být vaší silnou stránkou.

Na co si dát pozor, když provozujete e-shop

Na co si dát pozor, když provozujete e-shop

V dnešní době existuje mnoho e-shopů, jak ale vyniknout mezi ostatními a přilákat zákazníky? To je otázka pro většinu majitelů internetových obchodů. Jestliže nevynikáte nějakým jedinečným a neobvyklým zbožím, tak se budete muset vyvarovat několika zásadním věcem.

Účinná reklama: Vyzkoušejte letáky

Účinná reklama: Vyzkoušejte letáky

Pokud potřebujete přilákat zákazníky z okolí svého podnikání, jsou skvělým řešením pro vaši reklamu letáky. Je ovšem třeba kampaň dobře promyslet a naplánovat, aby to nebyla zbytečená práce, která vás bude stát finance navíc.







Srovnání cen energií