Účinná reklama: Vyzkoušejte letáky
31. červenec 2014Pokud potřebujete přilákat zákazníky z okolí svého podnikání, jsou skvělým řešením pro vaši reklamu letáky. Je ovšem třeba kampaň dobře promyslet a naplánovat, aby to nebyla zbytečená práce, která vás bude stát finance navíc.
Jak lidé reagují na letáky?
Každý člověk přijímá tento druh reklamy úplně jinak. Někteří s nadšením vybírají schránku a poté intenzivně prohlížejí letáky, jiní hned otevírají popelnici. Jiní lidé mají na schránkách dokonce napsáno, že si nepřejí vhazovat reklamní letáky.
Ideální zákazník je takový, který si prohlédne leták a na základě toho se vydá do vašeho obchodu, aby se podíval na produkt, jenž se mu zalíbil. Jakmile takový člověk přijde, záleží jen personálu obchodu, jak se k němu zachová a zda jej pobídne k nákupu či naopak odradí. V tomto případě však leták splnil svůj účel, přivedl k vám nového zákazníka.
Správná podoba letáku
Do letáku samozřejmě dávejte produkty za akční ceny, ale nesnažte se zákazníka oklamat. Pokud slíbíte zboží za nějakou cenu, měli byste to dodržet. Jinak totiž zákazníky spíše odradíte, než abyste je přitáhli.
Vyvarujte se tomu, že akční zboží bude vyprodané, je potřeba mít dostatečné zásoby nebo do letáku napsat, že akční cena se vztahuje na omezený počet kusů.
Snažte se v letáku nabídnout jedinečné zboží a ne opakovat slevy po vašem hlavním konkurentovi ve městě. Musít přijít s něčím novým, co lidi zaujme. Pokud zlevníte nějaké oblíbené spotřební zboží, můžete si být jisti, že vám to přitáhne zákazníky.
Leták tvořte tak, aby se tam nevyskytovaly zbytečné produkty. Ať je to rychlé, stručné a jasné. Ne každý má trpělivost si prohlížet mnoho stran. Někdy obyčejný dvoulist prokáže mnohem větší službu.
Hodnocení
Hodnocení: 1 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Autor: Jiří Vencl
Autor se aktivně věnuje tradingu, zajímá se podnikání na internetu, investice a obchodování na burze. Vede magazín TradePortal.cz, jehož cílem je přiblížení tohoto druhy výdělku široké veřejnosti. Kontaktovat jej můžete skrze Google+
[Nahoru ↑]